Tekst verbergen

Bedrijfsfeesten

Er kunnen tal van redenen zijn om bedrijfsfeesten te organiseren: productvoorstellingen, personeels- of pensioenfeesten, teambuildings, jubilea,…

De ideale locatie voor alle bedrijfsfeesten

Wat ook de reden mag zijn, Kasteel van Nieuwland – De Postiljon in Aarschot is de ideale locatie voor alle soorten bedrijfsfeesten. Onze smaakvolle feestzalen kunnen moeiteloos tot 280 personen ontvangen en dit in de allerbeste omstandigheden. De bijzondere stijl van het kasteel en de unieke sfeer zorgen ervoor dat uw bedrijfsfeest een onuitgegeven karakter krijgt. Op die manier leveren wij een bijdrage aan het imago van uw onderneming en de reputatie van uw producten.

Receptie, walking dinner of een feest met een eigen toets

De mogelijkheden voor bedrijfsfeesten zijn legio. Wanneer het weer het toelaat, kunt u uw evenement laten doorgaan in het overweldigende groen van onze prachtige tuin. Ook de invulling van het feest kunt u volledig zelf bepalen: een receptie, walking dinner of een feest met een eigen toets? Alles is mogelijk. Wij staan open voor uw ideeën en zitten vanaf het eerste contact met u samen om uw bedrijfsfeest volledig uit te werken volgens uw plannen. Ook teambuilding met tal van activiteiten behoort tot de mogelijkheden. Onze bosrijke omgeving biedt hiervoor talloze opties.

Een perfecte ligging voor een vlotte bereikbaarheid

Kasteel van Nieuwland – De Postiljon is gelegen in Aarschot (Vlaams-Brabant). Dankzij de nabijheid van belangrijke snel- en gewestwegen is onze locatie bijzonder vlot te bereiken. De ruime parking maakt alles nog eenvoudiger voor uw genodigden. Misschien komen uw gasten van verder weg? Maak in dat geval zeker gebruik van ons driesterrenhotel. In onze bijzondere kamers kunt u genieten van een ongestoorde nachtrust. Het ontbijt dat wij ’s morgens serveren stoomt u weer helemaal klaar voor een frisse dag.

Wilt u meer te weten komen over de mogelijkheden voor één van uw volgende bedrijfsfeesten? Contacteer ons vrijblijvend. Wij zitten met alle plezier met u samen om uw droomevent mee te helpen realiseren.

Vorige Volgende Tekst tonen Tekst verbergen